Die zijn goed!! Heb jij de zaterdag cursus ook aan de HKU gedaan? Ik vond het wel leuk, maar ik weet sowieso nu zeker dat ik niet naar de kunstacademie ga hierna, maar eerder een cultuur/media studie ga volgen. Maar het is goed om wel mijn creativiteit te ontwikkelen, zodat ik het ook leer begrijpen van kunstenaars. Waar zit je nu op school, als ik vragen mag? Maar dat model ziet er echt heeel erg goed uit!!
Die zijn goed!!
BeantwoordenVerwijderenHeb jij de zaterdag cursus ook aan de HKU gedaan?
Ik vond het wel leuk, maar ik weet sowieso nu zeker dat ik niet naar de kunstacademie ga hierna, maar eerder een cultuur/media studie ga volgen. Maar het is goed om wel mijn creativiteit te ontwikkelen, zodat ik het ook leer begrijpen van kunstenaars.
Waar zit je nu op school, als ik vragen mag?
Maar dat model ziet er echt heeel erg goed uit!!