5 september 2009

It's not me, it's NOT me

Well okay,
This post is not entirely out of free will. A good friend made me post this.
She tought this was blog-worthy.
Whatever.
Iguess you decide

I drew this a couple of months ago. And yeah, I know the feet are messed up.

1 opmerking:

  1. Die zijn goed!!
    Heb jij de zaterdag cursus ook aan de HKU gedaan?
    Ik vond het wel leuk, maar ik weet sowieso nu zeker dat ik niet naar de kunstacademie ga hierna, maar eerder een cultuur/media studie ga volgen. Maar het is goed om wel mijn creativiteit te ontwikkelen, zodat ik het ook leer begrijpen van kunstenaars.
    Waar zit je nu op school, als ik vragen mag?
    Maar dat model ziet er echt heeel erg goed uit!!

    BeantwoordenVerwijderen